Obsługa klienta i dostaw w okresie epidemii koronawirusa – wiadomość od dyrektora zarządzającego Saint-Gobain PAM Polska

25/03/2020

Saint-Gobain PAM jako jeden z istotnych dostawców systemów wodociągowych i kanalizacyjnych w Polsce odgrywa ważną rolę w utrzymaniu podstawowych usług użyteczności publicznej w kraju, stąd podjęliśmy szereg działań w celu utrzymania ciągłości biznesu, które ochronią zarówno naszych pracowników, jak i naszych klientów podczas epidemii koronawirusa.

Zdrowie i dobre samopoczucie naszych współpracowników jest naszym priorytetem. Nasi pracownicy biurowi i wszyscy menedżerowie sprzedaży pracują obecnie w domu. Ponadto na magazynach wdrożyliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa, takie jak zachowanie odpowiednich odległości pomiędzy pracownikami, środki dezynfekcji, aby upewnić się, że zminimalizowaliśmy w jak największym stopniu przyszłą absencję.

Chociaż pracujemy zdalnie, informuję, że nasi specjaliści z działu wsparcia sprzedaży i obsługi klienta są cały czas do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów i adresami e-mail.

Podjęliśmy również środki w celu zwiększenia stanów magazynowych, a wydłużone terminy realizacji dostaw towarów uwzględniliśmy w naszych procesach planowania zakupów. Tym działaniem objęte są wszystkie grupy produktowe – rury, kształtki, armatura, uzbrojenie drogowe. W tej chwili możemy potwierdzić, że nasze zakłady produkcyjne we Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii czy Czechach nadal pracują i wysyłają produkty zgodnie ze złożonym zamówieniem, dlatego nasi klienci nie muszą się martwić naszą zdolnością do utrzymywania stanów magazynowych w nadchodzących tygodniach.

Oczywiście jest to sytuacja bardzo dynamiczna, ponieważ wielu naszych europejskich sąsiadów nakłada ograniczenia krajowe. Na bieżąco będziemy informować Państwa o tej szybko zmieniającej się sytuacji, ale obecnie nie mamy obaw co do naszej zdolności do realizacji zamówień.

Jednak jest obszar, w którym chcielibyśmy prosić o wyrozumiałość. Chociaż przepływ towarów przez granice nie jest ograniczony, jest wysoce prawdopodobne, że mogą wystąpić opóźnienia wynikające z przywrócenia kontroli na granicy. Każdą dostawę monitorujemy na bieżąco. Nasi pracownicy wsparcia sprzedaży i obsługi klienta będą na bieżąco informować Państwa jeśli dojdzie do takich opóźnień.

Aby usprawnić pracę magazynów i odbiór towarów prosimy również o bieżące informowanie nas o wszelkich okolicznościach, które mogą wpłynąć na brak zdolności do odbioru towarów z magazynów w ustalonym terminie.

Nasz harmonogram dostaw i oferta w Polsce pozostają niezmienione.

Będziemy na bieżąco informować Państwa o wszelkich zmianach w momencie ich wystąpienia oraz podejmować działania, które zapewnią bezproblemową obsługę przez cały czas trwania tych wyjątkowych okoliczności.

Wszystkie aktualizacje będą dostępne na naszej stronie internetowej.  Dziękujemy za nieustające wsparcie w tych trudnych czasach.


Tomasz Fusek
Dyrektor zarządzający Saint-Gobain PAM Polska