
PAMREX D400 GRIPTOP
Właz PAMREX® GripTop z żeliwa sferoidalnego Saint-Gobain PAM
Klasa D400 włazów z żeliwa sferoidalnego Saint-Gobain PAM
Właz PAMREX GripTop D400 jest odporny na największe natężenie ruchu (jezdnie dróg o bardzo intensywnym natężeniu ruchu, autostrady, drogi ekspresowe), na których występuje ruch samochodów osobowych, ciężarowych, a w szczególności jednośladów. Dzięki nierównej powierzchni pokrywy włazu PAMREX GripTop znacznie poprawia się jazda na jednośladach w każdych okolicznościach. Właz PAMREX GripTop jest innowacyjną odpowiedzią na problemy z poślizgiem na niektórych drogach. Przyczepność na powierzchni pokrywy GripTop potwierdza test na zrywanie. Wszystkie testy przeprowadzone przez niezależną jednostkę badawczą w Bristolu w Wielkiej Brytanii pokazują, że pokrywy GripTop zapewniają wartości odporności na poślizg wyższe niż zalecenia/przepisy. Ponadto potwierdzają trwałość powierzchni pokrywy GripTop po 5 latach użytkowania bez utraty PSRV.
Co wyróżnia właz PAMREX GripTop od innych włazów PAMREX:
- Powierzchnia włazu jest pokryta kruszywem o odpowiedniej twardości i wielkości, pod którym znajduje się ultraodporna warstwa żywicy.
- Bardzo wysoki współczynnik tarcia znacznie poprawia poziom bezpieczeństwa na drodze – PSRV>75. Średnia wartość SRV wynosi od 70 do 75.
- Antypoślizgowa, szorstka powierzchnia pokrywy PAMREX GripTop znacznie przyczynia się do poprawy przyczepności opon, szczególnie jednośladów
Specyfikacja
- Produkt zgodny z normą PN-EN 124-2
- Pokrywa na przegubie kulistym otwiera się do 130°, a blokuje pod kątem 90° podczas zamykania
- Rama wyposażona w zaczepy ułatwiające podnoszenie
- Pokrywa z funkcją samocentrowania
- Konstrukcja pokrywy pozwalająca na samoczynne otwarcie i zamknięcie w celu wypuszczenia medium, w przypadku wystąpienia ciśnienia wewnątrz studni
- Opcjonalnie zamek zabezpieczający
- Możliwość instalacji wkładki antykradzieżowej
- Rama ażurowa
- Skrzynka manewrowa umożliwiająca otwarcie włazu wieloma narzędziami
Zastosowanie włazu PAMREX GripTop:
- Drogi o nachyleniu >5% przez 50 m lub więcej
- Ronda
- Zakręty o małym promieniu (<500 m): w tym wjazdy i zjazdy z autostrad
- Dla pojedynczego pasa: na odcinkach prostych, gdzie występują gwałtowne i częste hamowania
- Dla pasów 2x2: zbliżanie się do głównych i mniejszych przejazdów
Wszelkie obszary ryzyka, które mogą powodować hamowanie i zmianę kierunku
![]() |
| |||||||||
|